2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Lämnade allt och flyttade till ett annat land Vilka länder besökte du? England och Tyskland Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011? Frihet och en egen lägenhet De stunder från år 2010 kommer du alltid att minnas? En sen sommarkväll på jonathans balkong och alla fina stunder i våras i parker och på gratis-öl-ställen med mina finaste vänner och massa saker från london Vad var din största framgång 2010? Att jag bara flyttade, bara gjorde det utan att tänka så mycket Största misstaget? Har säkert gjort många misstag men inget stort, eller? röker mer än jag gjort innan typ Var spenderade du mest pengar? Mat, cigaretter och tunnelbanebiljetter Gjorde någonting dig riktigt glad? ja Gjorde någonting dig riktigt ledsen? ja Bästa köpet? mina 8håls dr martens Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Allt det där som vi dansat till på julias hemmafester tror jag Vilka festivaler besökte du 2010? peace&love, emmaboda, way out west Vad gjorde du på din födelsedag 2010? drack öl på kino och drack öl på sejdeln och tittade på finalen av fotbollsvm Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? Gladare kanske, hur man nu kan mäta det Vad fick dig att må bra? parkhäng, kinokvällar och elin Vad önskar du att du gjort mer? Dansat Vad önskar du att du gjort mindre? Längtat hem Något du önskade dig och fick? Kan man väl säga ja Något du önskade dig men inte fick? Ja Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om alla alla jag tycker om hade flyttat med till London Blev du kär i år? ne Bästa boken du läste i år? Everything is illuminated av Jonathan Safran Foer Vilken var det största rädslan detta året? Att flytta iväg Vem saknade du? Det här är nog det året jag har saknat mest, jag har saknat alla från och till Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej haha



Kommentarer
Postat av: J

:)

2011-01-01 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0