brain

img src ?

tror bestämt att min vänstra hjärnhalva har tagit sig lite semester


Kommentarer
Postat av: paula

åh verkligen tack för svaret! låter ju urbra det där, såklart kan jag inte låta bli att fråga vidare. du skrev att sammanhållningen i tvåan är mycket bra, tror du att du till exempel skulle kunna ha någon att hänga med där om det råkat vara din klass? alltså att det kanske är större spridning på folket i tvåan för att fler åker dit ett år i tvåan än i ettan och trean? krånglig fråga, jag vet inte om du ens förstår hur jag menar haha jag försöker klura ut hur ett sånt här äventyr skulle funka socialt om man åker utan att känna massa fint folk i london i förväg. låter ändå som värdfamiljerna är ganska trivsamma, vad jag förstår placeras ibland två studenter i samma familj? får man välja det eller är det slumpmässigt? hoppas det inte är jobbigt mycket frågz! och tack igen!

2011-03-20 @ 19:35:38
URL: http://peaceoutpeople.blogg.se/
Postat av: paula

tack igen! nej jag tror det var allt jag undrade :) eller det skulle vara om du vet något om folk nånsin åkt dit på stipendier eller så? alltzzå typ om det går att söka cash på något sätt förutom skolavgiften från kommunen?

2011-03-21 @ 19:39:27
URL: http://peaceoutpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0